FAQ Werkzaamheden
1. Kan Virtual Assistant Zuid-Holland ook mijn telefoon beantwoorden?
Dit kunnen we helaas niet aanbieden. Een gespecialiseerde telefoonservice is efficiƫnter en goedkoper.
2. Kan Virtual Assistant Zuid-Holland ook betalingen voor mij doen?
Als jij dat als opdrachtgever wil is dit geen enkel probleem. We hanteren strikte regels om misbruik te voorkomen. Dit zal vastgelegd worden in de Overeenkomst van Opdracht en Privacyverklaring.
3. Kun je alle werkzaamheden aan Virtual Assistant Zuid-Holland uitbesteden?
Wij kunnen veel, en hoe graag we het ook zouden willen, we kunnen niet alles. Als je iets van ons vraagt wat wij niet kunnen, kunnen wij je, indien gewenst, wel helpen zoeken naar een Virtual Assistant die gespecialiseerd is in deze vaardigheid.
4. Stel dat ik meer werk heb dan Virtual Assistant Zuid-Holland aankan? Wat gebeurt er dan?
Virtual Assistant Zuid-Holland kan andere Virtual Assistants inhuren om het werk wat Virtual Assistant niet aankan, toch gedaan te krijgen. Is vooraf al bekend dat het aangeboden werk meer is dan Virtual Assistant Zuid-Holland aankan, dan kunnen wij je binnen ons netwerk helpen zoeken naar een andere professionele Virtual Assistant.
5. Wat gebeurt er als mijn Virtual Assistant ziek is of met vakantie gaat?
Uiteraard hopen wij dat wij niet ziek worden, maar mocht dit toch zo zijn en een deadline van een opdracht komt in gevaar, dan houden wij je daar altijd van op de hoogte. Binnen ons netwerk van Virtual Assistants zullen wij, in overleg met jou, proberen een oplossing te vinden.
Uiteraard gaan wij wel met vakantie. Dit wordt zodanig ingepland dat je hier zo weinig mogelijk hinder van zult ondervinden.
Bij ziekte en/of vakantie hoef je uiteraard niet het volledige abonnementsbedrag te betalen. Alleen die uren die gemaakt zijn worden gefactureerd. Je kunt er ook voor kiezen om wel het volledige bedrag te betalen en alle niet gemaakte uren mee te nemen naar de volgende maand.
Uiteraard gaan wij wel met vakantie. Dit wordt zodanig ingepland dat je hier zo weinig mogelijk hinder van zult ondervinden.
Bij ziekte en/of vakantie hoef je uiteraard niet het volledige abonnementsbedrag te betalen. Alleen die uren die gemaakt zijn worden gefactureerd. Je kunt er ook voor kiezen om wel het volledige bedrag te betalen en alle niet gemaakte uren mee te nemen naar de volgende maand.